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Revisitation. In Three Acts

Act Two, 2024

Huda Takriti

Dieses Plakat ist Teil des Projektes Rewinding(s). In Rehearsal (2024). Es verhandelt die transgenerationale Geschichte dreier Frauen, drei Generationen von Händen, dreier geografischer Biografien als Wege in einer unübersichtlichen Welt. Es ist ein Einschreiben in das Überlieferte, ein Wiedererzählen des Übersehenen. Ein Schaffen von Sichtbarkeit dafür, was es heißt, über Generationen hinweg Zugehörigkeit zu suchen. Zu sehen bis zum 29. Mai 2024 im Kunstraum Lakeside in Klagenfurt.

 

In ihrem Werk fokussiert Huda Takriti sowohl auf höchst persönliche als auch auf nationale Narrative und die Frage, wie durch sie die Vergangenheit in der Gegenwart präsent wird. Die Künstlerin lotet dabei die Relationen zwischen Erzählen und Interpretieren, zwischen Tradieren und (Nach-)Wirken, zwischen originalen historischen Bildern und deren Funktionen in der Gegenwart aus. Indem sie zusätzlich zu den Aufzeichnungen vergangener Momente auch auf Prozesse verweist, von denen es keine Aufnahmen gibt, wird das Tradieren vergangenen Geschehens als ein komplexer, generationenübergreifender Prozess begreifbar. Huda Takriti fasst Bilder und Gegenstände als sogenannte „Aktanten“ (Bruno Latour) auf, die die Grenzen dessen abstecken – oder auch überschreiten –, was von Ereignissen gesagt und was über sie imaginiert werden kann. Sie künden von dem, was nicht unmittelbar vor Augen liegt; sie migrieren in unterschiedliche Kontexte und sind manchmal wie ungebetene Gäste, die sich weigern, aus dem öffentlichen Diskurs zu verschwinden.

 

Formen aus Vinyl verweisen bei Act Two auf die Rückseite einer Fotografie, die in ihrer Dreikanalarbeit On Another Note (2024) zu sehen ist. Diese Rückseite trägt noch die Spuren jenes (anderen) Fotoalbums, in dem das Foto ursprünglich eingeordnet worden war.

 

Ta plakat je del projekta Rewinding(s). In Rehearsal (2024). Ukvarja se s transgeneracijsko zgodovino treh žensk, treh generacij rok, treh geografskih biografij kot poti v zmedenem svetu. Gre za vpis v to, kar je bilo posredovano, in pripovedovanje o tem, kar je bilo spregledano. Ustvarjanje prepoznavnosti tega, kar pomeni iskati pripadnost med generacijami. Na ogled do 29. maja 2024 v Kunstraumu ob jezeru v Celovcu.

 

Huda Takriti se v svojem delu osredotoča tako na zelo osebne kot na nacionalne pripovedi in vprašanje, kako zaradi njih preteklost postaja prisotna v sedanjosti. Umetnica raziskuje razmerja med pripovedjo in interpretacijo, med tradicijo in (re)produkcijo, med izvirnimi zgodovinskimi podobami in njihovimi funkcijami v sedanjosti. S sklicevanjem ne le na posnetke preteklih trenutkov, temveč tudi na procese, o katerih ni posnetkov, postane posredovanje preteklih dogodkov razumljivo kot kompleksen, medgeneracijski proces. Huda Takriti razume podobe in predmete kot tako imenovane „aktante“ (Bruno Latour), ki določajo - ali celo prestopajo - meje tega, kar je mogoče povedati o dogodkih in kar si je mogoče o njih predstavljati. Oznanjajo tisto, česar nimamo neposredno pred očmi; selijo se v različne kontekste in so včasih kot nepovabljeni gostje, ki nočejo zapustiti javne sfere.

V drugem dejanju se vinilne oblike nanašajo na hrbtno stran fotografije, ki jo je mogoče videti v njenem trikanalnem delu On Another Note (2024). Ta hrbtna stran še vedno nosi sledi (drugega) fotoalbuma, v katerega je bila fotografija prvotno uvrščena.

Rewinding(s). In Rehearsal, Installation Views @Kunstraum Lakeside, Photos by: Johannes Puch

Jahr der Fotografie
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